In cazul in care toate produsele din comanda dvs sunt in stoc, expedierea coletului se face in maxim 3 zile lucratoare de la efectuarea comenzii.
In cazul in care unul sau mai multe produse din comanda dvs nu se afla in stocul magazinului nostru, veti fi contactat pentru a inlocui produsele sau a renunta la comanda.
Transportul este asigurat de catre compania partenera de curierat.
Costurile de transport sunt:
– 21 Ron est pentru primul kg in mediu urban (orasele importante)
Orice mentiuni cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Toate constatarile referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face in prezenta agentului curierului prin intocmirea unui proces verbal constatator. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Pentru siguranta unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata in ambalaje diferite, suplimentar fata de cel original.
*Livrarea produselor din comenzile ce au modalitatea de plata CARD BANCAR se va face in maxim 3 zile de la data procesarii platii.
POLITICA DE RETURNARE
Produsele achizitionate la distanta:
Produsele achizitionate la distant se pot returna conform O.G. 34 / 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. SMART NUTRITION S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care au fost desigilate sau prezinta modificari fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse:
Conform OG 34/2014 din 04/06/2014 produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.
OG 34/2014 – Articolul 16 – Exceptari de la dreptul de retragere:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art.9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.”